ALKUKESÄN SUOSIKKEJA

18.09.00

Nyt kun kesästäkin on jo muutamaksi päiväksi päästy nauttimaan ja vaikka tällä hetkellä ulkona ei tarkenekaan ilman takkia, ajattelin jakaa muutamia juttuja, jotka ovat nousseet mun alkukesän suosikeiksi!
Kesä on jotenkin huolettomampaa aikaa muihin vuodenaikoihin verrattuna ja itse olen esimerkiksi meikin tai hiusten  suhteen huolettomampi. Vaikka liikunkin huomattavasti enemmän ilman meikkiä, panostan sen sijaan enemmän ihon ja hiusten hyvinvointiin ja suojaamiseen auringolta. Samalla kun kesämode loksahtaa päälle, myös vaatteet kevenevät ja muuttuvat värikkäimmiksi! Myös aurinkolaseille tulee vihdoin käyttöä.
Mitkä ovat sun kesän suosikkeja?
IMG_0752 Mun ehdottomasti käytetyimmät aurinkolasit ovat nämä kuvassa näkyvät Erika-malliset RayBanit, jotka kotiutin itselleni viime vuoden puolella. Vaikka pohdin pitkään myös Aviator ja Clubmaster -mallisia aurinkolaseja, oon tyytyväinen valintaani, sillä nämä eivät ole niin suositut verrattuna muihin malleihin. Suuren plussan saa aurinkolasien mukana tuleva kotelo, joiden ansiosta aurinkolasit pysyvät turvassa naarmuilta ja iskuilta!IMG_0851 Joudun työni puolesta pesemään käsiäni usein, jonka takia kädet kuivuu todella helposti. Siksipä mulla on lähes aina laukussani huulirasvan lisäksi myös käsirasva. &Other Storiesin käsirasva tuoksuu ihanan kesäiseltä ja jättää ihon silkkisen pehmeäksi!IMG_0792 Unohdin ottaa viimeisimmälle reissulleni mukaan hiusharjan, joten kävin nappaamassa tilalle uuden H&M:stä. Oon jo yläasteelta saakka ollut vannoutunut Tangle Teezerin käyttäjä, mutta pääsipä tämä H&M:n harja haastamaan kyseisen merkin harjat! Harja on kätevän kokoinen ja se harjatessa myös silottaa karheat hiussuortuvani! Oikein nappi ostos siis.
Paul Mitchellin Super Skinny Serum on itseasiassa ihan all time suosikki, mutta varsinkin näin kesäisin se tekee näistä karheistakin hiuksista silkkisen sileät sekä tarjoaa lämpösuojan hiuksille!
IMG_0800 Yksi kesän käytetyimmistä vaatekappaleista on tässä! Vaaleansini-valkoinen pystyraita ja söpöt rusettiyksityiskohdat hihoissa eivät vain voi mennä mönkään.  IMG_0862 Ensi viikolla on luvassa vähän erilaiset lämpötilat, sillä tasan viikon päästä istun lentokoneessa suuntana Yhdysvallat! Ihan huippureissu on varmasti tiedossa ja ihan käsittämätöntä, että matka tosiaan koittaa jo ensi viikolla, sillä tätä matkaa on odotettu niin pitkään. Mun kesän suosikeilla on varmasti käyttöä tuon reissun aikana!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Äägh superkivaa reissua sulle! ♥ Ja kivoja nää suosikit! Pitääkin käydä tsekkaamassa &other storiesin käsirasvavalikoima, meinaan mulla kans on kädet ihan kuivat koko ajan ku joutuu töissä pestä niitä monta kertaa tunnissa.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  2. Kiitos tosi paljon, oon kyllä niiiin innoissani!

    VastaaPoista
  3. Ihanan näköinen paita😍 Mä ostin itsekin Raybanit äskettäin ja oon myös positiivisesti yllättynyt tosta kotelosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aivan ihana 😍 Joo siis niin kätevä ja suojaa hyvin aurinkolaseja!

      Poista

Subscribe