SYKSYN KOSMETIIKKALÖYDÖT

15.31.00

Oikein mukavaa marraskuun ensimmäistä päivää! Hurjan nopeasti tuntuu kuukaudet menevän. Tämän kuluneen syksyn aikana on tullut testattua ja löydettyä uusia juttuja osaksi mun rutiineita ja ajattelinkin, että olisi mukava myös jakaa niitä myös teidän kanssa! Mitä uusia juttuja te ootte syksyn aikana löytäneet ja testailleet? milan Tutustuin Milanin meikkeihin ensimmäisen kerran Yhdysvalloissa, jolloin ostin kuvassa näkyvän nudehtavan huulipunan sävyssä 60 Matte Innocence. Varsinkin näin syksyllä ja talven lähestyessä oon huomannut sipaisevani huulille nudehtavan sävyisiä huulipunia. Messuilta kotiutin kuitenkin hieman punertavamman punan sävyssä 76 Matte Darling nuden kaveriksi ja lisäilenkin tätä välillä tuon nuden sävyn päälle tuomaan hiukan enemmän väriä. Plussana pysyvyyden lisäksi, nämä huulipunat tuoksuvat hyvältä! nivea clear up Mulla on nyt muutaman viikon ajan ollut osana ihonhoitorutiiniani nämä Nivean Clear-up puhdistuslaput. Nämä laput kiinnittyvät ihon epäpuhtauksiin ja mustapäihin ja lupaa jättää ihon raikkaaksi. Vielä en ole huomannut kovinkaan suurta eroa ihollani, mutta aion jatkaa näiden käyttöä huomatakseni eroja ihossani. Näiden lappujen lisäksi voisin käyttää myös koko naamalle levittyvää mustapäänaamiota, koska nämä laput kattavat kuitenkin vain pienen osan ihosta.  curaprox Ostin messuilta testiin Curaproxin Black is White -hammastahnaa, jonka sisältämä aktiivihiili imee itseensä värjäytymistä aiheuttavat hiukkaset ja lupaa antaa valkoisemman hymyn ilman kiillevaurioita.  Viikon käytön jälkeen oon huomannut hampaani näyttävän "kirkkaammilta", mutta selvemmän tuloksen näkee vasta pidemmän käytön jälkeen. Voisin myöhemmin päivitellä tästä tänne blogin puolelle lisää, kun takana on useampia käyttökertoja.  IMG_6252 Biozellin pisteeltä saamasta goodie bagista löytyi testattavaksi mm. suolasuihke, jonka otinkin heti testiin. Olin ajatellut, ettei mun karhealle hiustyypille sopisi suolasuihke, mutta väärässä olin! Suihkeen avulla saan luonnonkihariini enemmän rakennetta ja tekstuuria.  scrunchie Scrunchiet on nyt löytänyt tiensä myös mun hiuksiin! Ihanalla Maijalla tällaisen nähtyäni ajattelin, että miksen itsekin näitä kokeilisi. Mukavaa vaihtelua normi ponnareiden sijaan. Karvainen yksilö löytyi Bik bokista ja vaaleanpunainen Glitteristä. essence Nappasin Essencen hyllyltä itselleni mukaan pari color correcting -tuotetta tummille silmänalusille ja peittämään ihon punaisia kohtia ja vitsi miten paljon freshimmältä iho näyttää jo näiden avulla!  clinique lash power Yksi mun lempi ripsareista on tämä Cliniquen lash power mascara. Ripsiväri pidentää ripsiä ja pysyy paikoillaan ihan sateisinakin päivinä. Ripsiväri ei varise, eikä jätä jälkiä yläluomeen. Tämä ripsiväri ei kuitenkaan pidentämisen lisäksi tuuhenna ripsiä, joten käytän tämän alla toista tuuheutta antavaa ripsiväriä, jotta saisin tarpeaksi vahvan lopputuloksen.

You Might Also Like

2 kommenttia

Subscribe