HYVÄN MIELEN VIIKKO

8.30.00

Tämän viikon aukeamaa kalenterista on tullut ahkeraan selailtua jo muutaman viikon ajan, nimittäin perjantaina aamulla odottaa lento tyttöporukan kanssa kohti Köpenhaminaa ja oon siitä niin innoissani! Meidän neljän päivän reissu pitää sisällään shoppailua, nähtävyyksiä, persoonallisten ja upeiden näköisten kahviloiden ja ravintoloiden testailua, kävelyä ympäriinsä ihastellen Kööpenhaminaa ja paljon muuta. Reissun jälkeen jaan kokemuksiani sitten tännekin! Untitled Vuodeksi 2017 en edes hankkinut itselleni kalenteria, mutta bongattuani sattumalta turkulaisen Annika Välimäen  ihastuttavan kalenterin, tiesin heti, että se on kuin mulle tehty kalenteri vuodelle 2018. Kaikki menot ja muistiinpanot tulee kirjoitettua heti ylös ja saatankin kuluttaa useita hetkiä erilaisten fonttien, kirjoitustyylien ja kuvioiden tekoon. Pieni perfektionistikin saattaa herätä henkiin hyvin usein. Mulla kävi myös hyvä tuuri kalenterin suhteen, nimittäin kuulin, että se on jo monesta, jos ei jo jokaisesta, paikkaa loppu. Oman kalenterini löysin Akateemisesta kirjakaupasta. UntitledMusta on nykyään kuoriutunut kunnon kotihiiri ja pitkän päivän jälkeen onkin parasta vain käpertyä sohvalle viltin alle kahvikuppi kädessä. Vapaat aamut oon käyttänyt rauhassa heräilemiseen ja pehmeiden lakanoiden välissä oleiluun. Parasta on myös valoisammat aamut ja pitenevät päivät. 
Oon huomannut, että uusia kasvoja on taas ilmestynyt lukijapalkkiin, kiitos siitä teille! Jossain vaiheessa, esimerkiksi sadan lukijan täyttyessä voisin järjestää jotain spesiaalimpaa juttua tänne blogin puolelle, miltä tää kuulostaisi?
Untitled Untitled Mulla on tällä hetkellä tosi hyvä fiilis tästä viikosta, tulevasta matkasta ja ylipäätän kaikesta ja toivottavasti teilläkin on ollut hyvä viikko!

You Might Also Like

6 kommenttia

Subscribe